دوستت دارم ♥♥♥

شب است و آسمون پرستاره صدای بارون تموم خونه رو گرفته بود منم از

توی پنجره اتاق داشتم بارون رومی دیدم


انگار فایده نداره باید می رفتم تو حیاط بلند شدم و رفتم تازه نازی

(مرغ عشقم)رو هم با خودم بردم وای نمیدونید چقدر هوا سرد

بود ولی به لذت دیدن بارون می ارزید. نازی بیچاره هم یخ کرده بود

یه جوری تو. دستم کز کرده بود هر کسی نمیشناختش فکر میکرد این

همیشه این همه آرومه.اون لحظه که داشتم بارون رو میدیدم به هیچ

چیز و هیچ کس فکر نمیکردم فقط یه چیز فکرمو مشغول کرد .ما ادما اینقدر

درگیر زندگی هامون هستیم که وقتی نمی زاریم تا به این نعمت های خدا

فکر کنیم واقعا بارون نعمت بزرگیه. میدونین وقتی بارون می باره چقدر دل

اون کشاورزی رو که نگران زمین هاشه رو خوش میکنه؟ خیلی ادما هم هستن

تو روستا ها که از همین اب بارون و چشمه هاست که زنده اند....


داشتم فکر میکردم که چه قدر خوب میشد وقتی بارون می

بارید همه بدی هاهم باهاش شسته میشد


...کاش همه ی ادمای مریض خوب میشدن ...کاش بد بارون اسمون دل

همه ی ادما صاف میشد ... همه کینه ها از بین میرفت... کاش همه ادما

با هم یکسان میشدن... کاش همه مثل هم زندگی میکردیم نه اینکه یه

نفر اینقدر داشته باشه که خوشی زیر دلش بزنه نه یه نفر اینقدر نداشته

باشه که ندونه داشتن چه شکلیه... خدا جونم با همون کرمت به داد

همه ی ما ادما برس... خدا جونم همه ادما رو با هم برابر کن...خدا

جونم بابت همه ی نعمت هات ازت تشکر میکنم ... فقط بدی هارو از

ادما دور کن یه کاری کن که همه با هم مهربون باشن

خدا جونم دوست دارم ... تنهام نذار

 

و عشق.........

در خود فکر بودم که به یارم چه فرستم..... ناگهان گل گفت مرا بفرست تا مظهر زیبایی او


باشم.....گفتم نه ....گفت چرا؟ گفتم که یارم از صد تا گل خوشکلتر است....ناگهان خار گفت


مرا بفرست تا خاری بر چشم دشمنان او باشم...گفتم نه...گفت چرا؟..گفتم یارم انقدر مهربان است


که دشمنی ندارد.... ناگهان قلبم گفت مرا بفرست تا از صمیم قلب به او بگویم دوستت دارم

 

 

شب.........

در میان دیدگانم خواب را گم کرده ام


خسته ام از خستگی مهتاب را گم کرده ام


چند سالی می شود مهمان ایینه شدم


در میانش چهره شاداب را گم کرده ام


در درون من هیاهوی عجیبی پا گرفت


از هیاهو خنده کمیاب را گم کرده ام


کوزه صبرم شکست از دست شبهای عطش


چند گاهی است رنگ اب را گم کرده ام

ای که منم عاشق تو

  

هیچ نمی توان گفت در این سیاهی دروغ

 هیچ نمی توان سرود در این سیاهی سکوت

باز به این و آن نگر مژده رسد به بی خبر

باز همی به من نگر ای که تویی پر ز خبر

 باز کلام من شده این که تویی عاشق من

چشم ببند به این و آن ای که تویی عاشق من

من که به چشم دیده ام داغ جدایی تو را

این که به من نظر کنی یا که به آن نظر کنی

هیچ نمی شود نگاه , نگاه من به چشم تو

ای که همه عاشق تو ای که همه فدای تو

من به فدای روی تو جان منم ز دست تو 

عشق یعنی........

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

... عشق یعنی لایق مریم شدن ... عشق یعنی با خدا هم دم شدن

... عشق یعنی جام لبریز از شراب ... عشق یعنی تشنگی یعنی سراب

... عشق یعنی خواستن و له له زدن ... عشق یعنی سوختن و پر پر زدن

... عشق یعنی سال های عمر سخت ... عشق یعنی زهر شیرین ، بخت تلخ

... عشق یعنی با " خدا یا " ساختن ... عشق یعنی چون همیشه باختن

... عشق یعنی حسرت شب های گرم ... عشق یعنی یاد یک رویای نرم

... عشق یعنی یک بیابان خاطره ... عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره

... عشق یعنی گفتنی با گوش کر ... عشق یعنی دیدنی با چشم کور

... عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت ... عشق یعنی آخر خط بهشت

... عشق یعنی گم شدن در لحظه ها ... عشق یعنی آبی یه بی انتها

... عشق یعنی یک سوال بی جواب ... عشق یعنی رفتن توی خواب

خورشید خانوم

                                                                                        

روی حشاش حای تو بود                      اگر نبود حای کی بود

حرف های من دروغ نبود                      آخه حشام محو تو بود

زیر لبام   زمزمه ی                           اسم مقدسه تو بود

شبا هنوز به یادتو                                  اتاق نورانی میشه

کلبه ی تنهاییه من                               حای فرشته ها میشه

صبحها می گم روز شده باز                                   کحایی تو خورشید خانم

دروازه ی دل باز باز                                                      بیا بیا خورشید خانم

سربسرم نذار گلم                                                      خسته شدم نا ندارم

برای دیدنه حشات                                                    ثانیه ها رو می شمارم

بلکه بیای تو از سفر                                                  دنیای من بیای پیشم

ختم کلام دیوونه وار                                            دوستت دارم تنهام نذار

چشمانت را برای زندگی می خواهم

اسمت را برای دلخوشی می خوانم

دلت را برای عاشقی می خواهم

صدایت را برای شادابی می شنوم

دستت را برای نوازش می خواهم

و پایت را برای همراهی می خواهم

عطرت را برای مستی می بویم

خیالت را برای پرواز می خواهم

و خودت را نیز برای پرستش